Tisdag och onsdag...

Sonen på stranden vid Relaxbay.


Ord är överflödiga....


Helt OK sätt att fördriva tiden på....


Jag och dottern på en restaurang i Saladan.


Sonen klippte sig. Han var livrädd innan men det blev toppenbra...och billigt,
200 THB (50 kr) till skillnad från nästan 400 kr hemma.


Jag och min Tom Collins på stranden medans jag tittar på solnedgången.


Undrar just hur många bilder vi har av solnedgången på Koh Lanta?
Här är ytterligare en magisk sådan...


Jag och min lilla kille på stranden.


Jag gillar inte ens öl speciellt mycket, men den här var faktiskt ganska god
till thaimaten och den tillägnas faktiskt min jobbarkompis T.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så underbar skönt ni har.Ni är värkligen duktiga på å ta hand om varann och livet.Underbart fina bilder!!Pratade med D i dag,han börjar få resfeber.Väderprognos från Dalarna !!SNÖ,och i morron mera snö.Njut för mig med,skulle ha velat vara där nu.Kram till är alla

2009-03-11 @ 20:00:30
Postat av: Anonym

Läser äntligen din blogg hemifrån, vilket innebär att även jag kan skriva en kommentar...

Kul att följa dina lata dagar i Thailand, det gör så att det kryper i kroppen efter sol och värme, samtidigt som det ger en stund av drömmar i en annars hektisk arbetsdag!

Hälsa solen, sanden och vattnet att vi kommer nästa år!

2009-03-11 @ 20:08:43
Postat av: Morgonpigg

Nu är det inte lång tid kvar tills det är dags! Snart får även jag känna på värmen :-) Krama alla!

2009-03-12 @ 05:13:30
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Annisens

Farmor: Ja vi hár detverklgen toppen. Imorgon flyger vi till BKK och jag firar födelsedagen där på ett hotell nära flygplatsen tillsammans med barnen, för vi flyger ju upp till Cjiang Mai tidigt på lördag morgon när mannen precis landat. Ska bli skönt att vara tillsammans allihopa igen.

Snö...hm...sol känns mer OK :-)

KRAM!



anonym: Jag ska hälsa, men vet inte från vem ;-)



Mannen: Jag längtar.... :-)

2009-03-12 @ 10:10:27
URL: http://lillaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0