Thailand 4.0

Då var äntligen allt helt klart.
Thailand 4.0 är nu ett faktum och gissa om jag längtar.
Om vi kan hålla oss borta från Koh Lanta återstår att se,
men planen är i alla fall att vi ska hålla oss åt Koh Samet, Koh Chang
och så förhoppningsvis kolla in svärmors "hydda" som ligger på fastlandet
i närhetetn av Koh Samet .
Nej, hydda är det knappast utan snarare ett rejält hus i bästa skick.
Det ska bli spännande att se....

I städernas stad, i underbara Bangkok
skulle jag vilja spendera typ 4 dagar, minst!
Jag älskar den staden trots värmen och det kaos som råder där.
Kontrollerat kaos!
Ungefär som hela Thailand...

Kommentarer
Postat av: Svärmor.

Va Kul!!När har ni bestämt å åka?Du kommer å UPPTECKE!!!Att Paradiset finns.

2009-11-27 @ 23:09:30
Postat av: Annisen

Svärmor: Jag känner att jag har bra koll på paradiset Thailand redan nu efter att ha tillbringat nästan tre månader i landet hittills. Mycket är fantastiskt med thailand, främst naturen, men som på alla andra platser finns det även rejäla baksidor. Vi längtar mest bara efter att få sol och värme, lugn och ro, god mat och tid tillsammans utan massa krav från allt runtomkring. Vi åker om fyra månader.

2009-11-28 @ 11:09:12
URL: http://lillaannisen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad härligt, låter verkligen toppen! April alltså? Så nu är det bara å drömma och längta då! Era globetrotters ;-) Kom och fika tisdag kväll vettja! Kramis

2009-11-30 @ 06:57:42
Postat av: Malin larsson

Det låter alldeles alldeles underbart!

2009-12-01 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0