Blodomloppet

10 km....en mil!
Tiden 58:28
Jag är jättenöjd att jag klarade mig under en timme.
Det var dagens mål, med tanke på att träningen
I N T E varit optimal den senaste tiden.

Jag  höll ett behagligt jämt tempo hela sträckan och
ökade sista kilometern in mot mål.
Det är så härligt att springa om människor på upploppet!
Efter att ha pustat några sekunder kunde jag konstatera följande:
Jag kände mig stark, fräsch i kroppen och hade ork kvar.
Jag måste höja ribban och våga dra på mer på tempot redan från början.
Mannen då...
47:22
Även han var nöjd med sin insats.

Efter målgång samlades våra två lag och hade picknick.
Jag blev glatt överraskad av det goda innehållet i kassen mat som varje lag fick.
En supertrevlig kväll med ett lika trevligt gäng människor!
Ett extra supertack till Sofia som fixat ihop detta!

Kommentarer
Postat av: v

och här ligger kossan... du är så duktig anna!



Kram, V

2008-08-29 @ 00:16:44
Postat av: Annisen

V: Du är väl det längsta man kan komma ifrån en "soffpotatis" :-). Jag såg förresten Lisa (fröken) stå och heja efter spåret igår. Hann bara byta några få ord med henne, men det var roigt att se henne. Kramis!

2008-08-29 @ 08:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0