Bollar

Hur många bollar kan jag hålla i luften samtidigt?
Mamma, matlagerska, handlerska, städerska, tvätterska, strykerska,
arbetskamrat, vännina, dotter, syster, fru.....

Planerar allt i hemmet från handling till semsterresor.
Thailand en hel J-vla månad eller Skara en dag.
Ingen skillnad.
Får packa allt, se till att allt är med.
Två saker hade jag missat att ha koll på när vi var i Frankrike senast.
Inget som inte gick att lösa, men varför ALLTID jag????

Tro inte att jag inte försökt ändra på detta...

15 j-vla år har jag jobbat på det!!!
Undrar om jag ska behöva försvinna innan uppvaknandet sker?
Om det någonsin sker.

Blickarna jag får...
J-vla gnällkärring säger ögonen.
Bit i hop...
Kåt, glad och tacksam är vad jag ska vara.
..
Jag är ingendera!

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Du är inte ensam och jag vet så väl...





Kram

2008-08-23 @ 23:26:10
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Annisen

V: Det är dock skit att det ska behöva vara så.

Tack för att du finns. Dina ord betyder mer än du kanske kan tro!

Kram !

2008-08-24 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0