En sån dum jävel..

En sån dum jävel jag är...
Inbillade mig att det kunde bli en mysig helg.
Ja, visst, bara du fixar allt själv, kärring!!
Blommor inhandlades på torget.
Skumpa fixat.
Musslor stod på inköpslistan.
Bara hem och sätta blommorna i vatten och gemensamt fixa i ordning
innan ett pass på gymmer och inhandling av musslor.
Märk orden G E M E N S A M T.....
Mannen uttrycke att han nu tvingas råda bot för en veckas ignorerande av hemmet då han hänger upp tvätt.
Jag är en skit som inte är en stor pedagog när det gäller att lära en vuxen man på snart 38 år att tvätta.
1. Jag tycker inte det är min uppgift att behöva lära ut.
2. Tycker det är pinsamt skitdåligt att inte kunna det vid den åldern.
Och visst jag ÄR inte tålmodig och lugn i de situationerna, men som sagt ÄR DET MIN uppgift?

Hopplöst känns det.
Hopplöst, misslyckat och .....

FAN va jag är ledsen!!!
HELVETES JÄVLA SKIT FAN!!!!
Handduken är inkastad i ringen.
Jag ger upp....

Hur i h_vete gör jag nu?
I vilken ända börjar jag?

Kommentarer
Postat av: V

samma lika läge här på ö-malm. och jag har packat hans väskor hela kvällen, i huvudet.



kram, många

2008-08-29 @ 23:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0