Extra allt

Till min nya blanka, silvriga kompis Ipod Nano
finns det allt och lite till att köpa.
I dag har jag inhandlat ett skyddsskal och...

Nike+ Ipod Sport Kit

En senson i skon och en mottagare i Ipoden gör att
jag kan se exakt hur långt jag sprungit, hastigher, tidigare rundor
och dessutom får jag feedback under rundan via hörlurarna om allt detta.
Det går även att synka musiken till olika rundor
och lägga in powelåtar då extra draghjälp behövs.

Låter toppen!
Nu ska jag bara ladda ner rätt program och få allt att funka.


Kommentarer
Postat av: Monsieur Rouge

Det är coolt att se på när du blivit teknik-frälst!

2008-08-27 @ 22:25:36
URL: http://dandarache.sprayblog.se
Postat av: v

Vi har också fått hem något nytt... Hu, ännu en istruktionsbok.

2008-08-27 @ 23:37:09
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Annisen

MR: Ja den är superhäftig men det känns ännu som ett stort svart hål när det gäller alla funktioner och program som måste installeras. Dessutom är jag INTE van med Apples gränssnitt. Men, men....jag lär mig väl så småning om!



V: Om det ändå fanns en manual till den ;-). Apple har allt ligger på nätet och inte är det speciellt tydligt heller.

Vad har du fått hem som kräver instruktionsbok? Låter spännande...

2008-08-28 @ 08:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0