Vardag igen!

Måndag....
Arbetsdagen gick fort.
Det går fort när man har roligt, sägs det.
Möte på förmidagen i 1,5 timme och möte hela eftermiddagen.
Vissa dagar är ett enda långt möte!
Och ändå har jag ett uppdrag med lite administration och möten
i jämförelse med den stora massan på kontoret.

Gårdagen bestod av svamprensning och en total superrengöring av altanen.
Dyngsur blev jag och kall.
Iskall!
10 minuter i en varm dusch krävdes för att tina upp.
Mannen och barnen var och minigolfade med vår "gudis" och finaste C & R.
Jag ville vara ensam med min högtryckstvätt på altanen.
Sedan var de och "lekte" med sjöräddningen hela kvällen.
De hade en stor övning och mannen och barnen agerade offfer.
Roligt och intressant tyckte de, när de sent omsides kom hem.

Nu...
Son till mountainbiketräning.
Dotter till segling.
Jag och man till spåret.
Sedan, högtidsstunden.....
ICA MAXI!!
Sängdags beräknas till runt 23, men jag hinner nog skriva ett inlägg till innan dess.
TV-tittande existerar inte för mig.
Jag lägger min "dötid" på webben!
Vi är alla olika...
och tur är väl det.

LOVE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0