Arlanda

Mammsen och P kommer hem idag
efter tre veckor i Thailand.
Hem till ett strålande vackert vintersverige.
Det är i och för sig mörkt när de landar...
och kallt.
Mohaha...
Det kan de gott ha när de levt "la dolce vita" så länge ;-)

Skämt åsido, det ska bli skönt att träffa dem
och höra allt om hur underbart de har haft det.
Mammsen är grymt rädd för att få huvudet under vattnet
och under alla år har jag aldrig sett henne med huvudet under ytan..
På juldagen fäljde hon och P med Lanta Divers till Ko Ha,
en underbar plats att dyka på, och gjordet provdyk.
Jag är otroligt imponerad att hon vågade!!

Jag och brorsan gjorde sällskap till Arlanda för att
möta upp och skjutsa hem de två globetrottrarna
som mycket trötta och frusna steg av planet från Krabi.

Trevligt att få ett par timmar på tu man hand med lillebror...
Hinna prata...


Kommentarer
Postat av: Svärson

Jag är också imponerad av din mor som vågade att göra ett provdyk. Det är roligt att så många har upptäckt världen under vattnet.

2008-12-28 @ 18:16:55
URL: http://dandarache.blogg.se/
Postat av: V i c k t o r i a( moi)

Jag kan förstå henne, men är man i Thailand så är man...





2008-12-28 @ 23:49:58
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0