Däppt

Jag känner mig bättre.
Är bara snoken som inte hänger med.
Är fortfarande snuffsig...
Tack för att det finns nässpray!

Mannen har blivit ALVARLIGT sjuk, han också!
Det vill säga....han är också lite förkyld.
Lagom snorig och nyser lite...typ Spanska sjukan.
Det är i alla fall så han beteer sig, som om det varit obotligt.
FÖRLÅT älskling, men det ligger lite i det ;-).

Har annars haft en skön helg.
Lagom social med pappa  och L här på lördagen,
brorsan tittade förbi en sväng han också och
igår var våra finaste C & R här med vår lilla gudis.
Hon är en helt fantastisk liten unge....
Jag är tacksam över att ha henne i mitt liv,
ja över att ha dem allihopa förresten.
Det kommer att bli tomt på julafton utan dem!

Kommentarer
Postat av: Dampa loss

Ni tjejer kommer aldrig att förstå hur sjuka män egentligen blir. Det är väl så att för att det skall anses att en man är sjuk eller kanske inte 100% brukbar så skall gärna en arm saknas eller så det tydligt framgå att vinkeln på armen inte är normal (bruten). Ett platt fall från tio meters höjd skulle göra en man mör, men har man bara nässpray så är mannen i topp trim efter fyra välriktade sprut.



Jag tror för den delen att mina två timmars sömn i förrgår natt kan ha göra med hur jag mådde igår. Idag mår jag bara skit vilket är betydligt bättre än förjävligt.



Fruntimmer, jag säger då det!

2008-12-16 @ 20:50:50
URL: http://dandarache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0