Tomten

Hej tomten!
Jag vet inte ifall du läser min blogg,
men OM du gör det vill jag bara tala om att jag
har varit en väldigt snäll flicka i år.
Otroligt snäll, faktiskt!

Jag tycker om att läsa, så en bra bok skulle inte vara fel.
Sedan har jag nästan slut på parfym....
Mina träningstoppar luktar gammal skunk...
En cover all mix+ pensel från Make Up Store skulle jag bli glad för...
Solen längtar jag till...
En helg med min man, bara vi två vore underbart.....

Men tomten, du behöver inte komma,
om du känner att du inte hinner för jag är så glad och nöjd ändå...
Men en bok skulle verligen inte sitta fel...
och jag har en 20% rabattkupong på Akademibokhandeln bredvid min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0