Inget straff räcker

Det vänder sig nästan i magen då jag ser bilderna i tidningarna
och på olika nyhetssajter på nätet.
Onskan själv, i form av en kraftigt överviktig lastbilschaffis.
Anders Eklund
Hur ska han någonsin kunna straffas tillräckligt för de fruktansvärda brott han begått?
Sluten psyiatrisk vård kommer han med största sannorlikhet att få,
för annat än djupt störd kan han knappast vara.
I sällsynta stunder önskar jag att vi hade ett annat straffsystem.
Det här är en sådans stund.

Det otäcka är att vi inte vet vad mer skit han ställt till med under åren.
Säkert en hel del.
Bilderna av denna smått hånfilnande man, till synes oberörd av vad han gjort
framkallar primitiva känslor hos mig.
Hade det varit mitt barn, ja då.......


Kommentarer
Postat av: Edel

Jag holder fuldständigt med dig!!!Mår illa av att en sådan äklig person skall sitta med ett stort flin,och försvara sig med att hon sparkade honnom.!!Skicka honnom barfota till Sibirien och låt han trampa i 40-.Det finns inget staff som är hårt nog för den mannen.

Vilken bra Blogg du har .Du är otroligt duktig

2008-07-19 @ 13:09:04
Postat av: Vicktoria

Jag tycker som Du!



Jävla idiot!



Kram, V

2008-07-20 @ 23:51:38
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0