Missförstådd

Det är tråkigt att bli missförstådd och misstolkad.
Framförallt när det ofta är av samma person.

Ledsen, engagerad, trött, besviken, arg, uppriven, rädd....
inte alltid FÖRBANNAD!!

Jag kanske är ledsen.....inte förbannad.
Skilnaden är enorm.
Men ditt bemötande är alltid detsamma.
Nyanser finns inte i din värld, tydligen.
..
Förbannat, förbannat, förbannat!!

Så det så!!

Jag vet att människor som inte känner mig väl kan uppfatta det
som att jag ser bestämd eller arg, sammanbiten ut under möten och i diskussioner.
När jag är koncentrerad, lyssnar eller är engagerad i något får jag en stor rynka i pannan.
Bekymmersrynka..
Botox eller Restylance verkar vara enda lösningen för mig.
Och vaför inte...
Jag är naturlig i övrigt,
inget silikon eller lyft (även om det kanske skulle behövas på vissa ställen).
Tycker faktiskt om mig själv och min kropp mycket, förutom rynkan.
Den hatar jag!

3000 kr är väl billigt för att slippa bli misstolkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0