Glömsk och hungrig

Attans vad handikappad jag känner mig utan plånbok.
Glömde den hemma på köksön imorse.
Kom inte på det förrän jag skulle betala lite fynd jag gjort åt kidsen på J-store
 
Tomt i väskan....

Snälla expediten lät mig lägga undan kläderna tills i eftermiddag.
Trots att det är REA och de inte gör så.
Mannen får lösa ut mina fynd när han cyklar hem.
Samme man som jag fick åka och hämta matpengar hos.
Tack mannen för att du finns och för att du inte är så glömsk!

Magen kurrade något förskräckligt då jag stegade in till min favo- matbutik.
Ny Matsedel är bäst!!
De är alltid så supertrevliga där och har grymt god sallad med bönor och pesto.
För att inte tala om örtkalkonen, färska pastan, minimozzarellan, Panini, tiramisu........
Idag blev det en panini med örtkalkon. MUMS!!

Nu är jag mätt i magen och ska strax träffa min schäfer (som dottern sa när hon var liten).
Planera min sista tid.....
Lät lite läskigt...min sista tid...
Alltså jag avser inte att lägga näsan i vädret utan bara byta jobb....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0