Klumpiga jag!!

Håller som bäst på att lära mig blogga och har med lite hjälp från andra bloggare
lyckats med konsstycket att infoga klipp från youtube.
HURRA!!

Superkul att sitta och söka på gamla musikvideos, mm.

Just när jag höll på som bäst att bråka med html-kod, deletar jag en nyinkommen kommentar.
Skulle bara ta bort mitt testinlägg, men dit hörde visst kommentaren jag inte hunnit godkänna.
Jag som blir så glad när någon kommenterar, och så tar jag bort en utan att läsa den.

Shame on me, och jag hoppas vem du nu var, skriver igen.
Sorry!!

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Det var nog jag... :)



HA en fin lördag.



Kram, V

2008-06-28 @ 20:25:32
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0