SATC

Jag måste medge att jag varit skeptisk.
Blev förälskad i serien då den gick första gången och är det fortfarande, men film.....
Den har blivit så otroligt hypad.
Bilder överallt från inspelningen.
Flopp?
Det krävs mer än snygga kläder, vackra människor och läcker miljö för att fylla en film.

Skulle den ha det??

JAAA!!!

Ingen Oscarsrulle kanske, men jag gillade den STARKT,
liksom resten av de som var på premiären.
Aldrig har jag varit med om en så samstämmig biopublik.
Skratt, gråt, applåder och glädjetjut.
Till och med mannen som fick agera stand in för min skadade väninna höll med. 
2,5 timmar bra underhållning!! 

Och vilka kläder...och skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0