Aj!

Igår var det halt ute.
Skithalt!!
Cyklade omkull ordentligt och fick cyklen över mig.
Med tårarna rinnande konstaterade jag att inget var brutet
och stressade iväg till planeringsdagen på jobbet.
Väl framme upptäckte jag att cykelnyckeln tappats.
Vid lunch märkte jag att klockan stannat vid smällen och att den dessutom krossats.
Stövlarna blev alldeles uppskrapade i lädret.
Fick en läkartid för att dokumentera skadorna och kolla att hårdvaran var ok.
Det var den, men mjukvaran har fått en rejäl smäll.
Höger höft, lår och axel gör ruggit ont, knät likaså.
Det var den sidan som slog i backen först.
Vänster sida fick cykeln över sig och gör också ont.
FAN!!!
Sedan, när jag skulle hem, ja då märkte jag att cykeln hade punka....
FAN....igen!!

Gissa om jag var glad att jag hade hjälm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0