Gothenburg by foot

Jag har hunnit ta mig runt i stan en hel del under kvällarna.
I måndags sprang jag en mil på stadens gator i duggregnet.
Slottsskogen är underbar!

I tisdags avverkade jag 11 km under min raska prommenad.
En fantastisk kväll med solnedgång och fullmånens sken.
Det som är häftigt med Göteborg är att det inte är platt.
Långa backar med en fantastisk utsikt som belöning när toppen nås.

Igår gick jag och en kollega från Västervik en skön tur tillsammans.
Inte så lång som när jag går själv, men trevlig.
Det regnade, visst, men vad gör det!
Mysiga hus och affärer att kika in i.

Göteborg ÄR en underbar stad och nästa gång är jag inte där ensam.
Hör du det, mannen!

Kommentarer
Postat av: Jag

Japp, jag hör dig och nästa gång gör vi Göteborg tillsammans.

2008-10-16 @ 18:51:50
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0