I Göteborg...till slut

Mitt tåg gick 05.35 igår morse.
Skulle gå upp 04.30 för att hinna fixa till mig,
göra frulle och packa det sista.
Ingen stress alltså.
Mannen ställde klockan och jag dubbelkollade med honom inan jag somnade.
Allt var lugnt, klockan var larmad.
Och visst var den larmad allt, till 05.30!

Behöver jag säga att jag INTE hann med mitt tåg.
Mannen fick köra mig i expressfart till Katrineholm
där jag hann med mitt X2000 tåg.
Jag var så stressad att jag inte ens han bli arg.

Utbildningen igår var toppen.
Hoppas att dagen fortsätter likadant.

Göteborg var alldeles grått och småregnigt igår.
Jag tog en löprunda på en mil igår kväll.
Superhärligt!
Sedan tog jag ett dopp i bullelpoolen och bastade.
Det är skönt med egentid ibland, men samtidigt tomt.
Saknar familjen.
Sov som en stock i natt.
Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0