I'm back

Trodde ni att ni blivit av med mig?
FEL!!!
Har haft lite brist på tid att uppdatera här och dessutom varit extremt trött.
Så är det ibland!

Vad har jag hunnit med då?

Besökt bästa frissan M!
Simmat
Gymmat
Cyklat
Sprungit
Bowlat
Skadat axeln
Druckigt extremt goda viner
Ätit massa mumsig mat
Varit i Vingåker med en man som shoppat loss
(vad ÄR det för fel på mig som inte har någon som helst lust att handla??)
Varit i Södertälje på Tom Tit's med familjen
Jobbat, jobbat och jobbat
Varit på LC möte


Vad jag INTE gjort är:

Beskurit plommonträdet
Träffat gamla goa vänner
Städat garderoben
Strukigt tillräckligt med tvätt
Målat nyckelskåpet
Målat naglarna snyggt
Kokat äppelmos
Läst böcker

Nu....simning utan armar (skadad i axeln) och innan lite benträning.

Over and out for now!

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a

Jo, jag blev orolig där ett tag...



Jag hittar aldrig ngt på outleten i

Vingåker. Min uppfattning är att

det mest är för män.



Välkommen tillbaka!



Kram, V

2008-10-27 @ 20:47:09
Postat av: Annsien

V: Tack! Så lätt blir ni inte av med mig :-)

Ja, kanske är det mer för män där, iallafall hittar min man alltid massor.

2008-10-28 @ 07:26:29
Postat av: Shopaholic36

Hmmm, det finns ju nästan för mycket kläder där som jag vill ha ... håller jag på att tappa mitt logiska sinne och få pipig röst? Jag kanske skulle lugna ner mig lite?

2008-10-28 @ 18:51:45
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0