Kvalitetstid

Idag har tog jag med sonen på ett spinningpass,
AT Easy 50
Han klarade det bra, men det är klart att det tar tid att
få "kläm" på ny sak på en gång.
Han behöver jobba med hållningen och inte hänga på styret
och sedan är det supersvårt att få till motstånde rätt.
Det tar lite tid att lära sig att ställa in cykeln och bli kompis med den.
Huvudsaken är att han tyckte det var kul...och jobbigt!

Sedan var jag på simträningen.
Det går framåt och är verkligen riktigt roligt!
Mannen var också där och efteråt spenderade vi lite kvalitetstid tillsammans.
Fyllde en kundvagn på ICA MAXI......kul va!

Två träningskompisar till oss kommer på middag på lördag.
Supertrevligt!!
Bästa coachen, S, gullig och snäll men en hård tränare!
M har jag gått på dagis med när jag var liten.
Kände så väl igen hans ansikte när jag såg honom första gången
och sedan tog det typ 1,5 år att placera honom rätt. ...
Dagis i Fagersta för 28 år sedan !
Ganska häftigt!

Det blir nog italienskt småplock, parmesankyckning med ris
och sedan chokladpannacotta....
Naturligtvis ett gott vin till, och om vi har tur lite  kärlek :-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0