Mellis och paus

En sjukt bra jobbdag är slut och jag har spurtat hem på min damtralla.
Barnen har haft studiedag idag (eller snarare är det lärarna som haft det
för barnen har knappast studerat) så det var jätteskönt att
vara helt ensam i morse och även kunna cykla hem i mitt eget
tempo och slippa tänka på dottern vars fart är betydligt lägre än min.

Nu laddar jag för kvällens aktiviteter som blir lite styrketräning och ett
pass simmning med "simskolan".
Jag har precis mumsat i mig mitt mellis bestående av minikeso,
banan, äppelbitar, två torkade aprikoser, lite linfrö och kanel.
I posten fanns även nya numret av I Form, så nu ska jag bara slappa en liten stund.
SKÖNT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0