Tom i skallen

Helt tom i huvudet kände jag mig när arbetsdagen var slut.
Intensiva möten har varit standard läge denna veckan.
Att arbeta med människor är speciellt.
Det som gällde igår behöver inte gälla idag.
Det som verkar vara en toppenlösning kan skita sig i sista stund.
That´s life.....men det tar energi, ibland mer än det ger.

Har varit och gymmat på kvällen och efter det simmade jag
 tillsammans med S i 45 minuter.
Schyst att få privatcoachning :-)!
Börjar få till andningen när jag simmar crawl nu,
i alla fall har kallsuparna minskat.

Det känns som att jag kommer att ha lite träningsvärk imorgon.
Och jag som ska köra traktor imorgon på förmiddagen.
Kul va!

Snart är det sängen som gäller.
Sena är en underdrift vad mina kvällar blir.
Igår körde jag först ett hårt spinningpass sedan nästan direkt på LC möte.
Han hem i mellan för att krama och förmana barn.
Väl hemma vid 23-tiden fastnade jag framför datorn.
Stupade i säng av trötthet vid 00.30
Ikväll blir det en tidigare kväll.
Det ÄR ett löfte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0