Dunderkurer

Ha..bättre trodde jag att den begynnande förkyldningen var,
tills jag kom till jobbet i går morse.
Tur att Apoteket ligger på kyrpavstånd från mitt skrivbord ;-).
Echinnagard, treo, baffucin och spritgele  för att döda bakterier ligger nu i mitt skåp.
Jag har inlett kampen mot förkyldningen och jag SKA segra!

Tisdagen var en väldigt administrativ dag, men det var bara skönt.
Tog ut min friskvårdstimme innan jag slutade för att hinna ett AT 50 pass på spinningen
innan det var dags att åka på LC-möte.
För de av er som inte vet vad LC är ska jag skriva ett längre inlägg om det,
men helt kort kan jag berätta att det är ett nätverk för kvinnor upp till 45 år.

Spinningen gick toppen, och det var skönt eftersom jag blev lite skeptisk
när jag såg vem som vickade för ordinare instruktör.
Tidigare erfarenheter sa mig att det brukar bli väligt mycket aerobic influenser
med jumps i tid och otid när hon är i farten.
Passet var dock helt OK och svetten rann.

På mötet var vi först och tittade på ett superintressant företag i Irsta
innan vi åkte till tjej som bor i Hökåsen och hade  möte.
Kvällens dagordning var föredömligt kort och när det var avklarat åt  vi
trattkantarellsoppa med ädelost och hembakt bröd och sedan äppelkaka till dessert.
Mumsich!!
Sammanfattat var det en toppentisdag.

Idag är det nedförsbacke från lunch.
Skön onsdag och K Ä R L E K till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0