Lidingöloppet 2008

Yes!
Jag gjorde det och är supernöjd.
Sprang 3 mil alltså!
Jag var riktigt sliten igår, förkyld och ont i kroppen, men det gick!
Lidingöloppet 2008 är avklarat utan större men.
3.37 blev tiden och då är 3.20 effektiv löptid,
resten är stå i bajamajakö och sätta på plåstetid ;-).
Visst, kroppen ÄR sliten, men det blir den efter en så lång sträcka.
I år klarade jag fötterna jättebra, endast en, men rejäl blåsa under höger trampdyna.
Det som tog mest stryk var höften.

Banan på Lidingöloppet får Rocklunda att verka platt
som en fotbollsplan i jämförelse.
Backarna är MÅNGA och framförallt branta och långa!

Mannen gjorde också ett bra lopp på tiden 3.06.
Barnen var med och tittade och var superduktiga att ta hand om varandra
under tiden vi sprang och de gick säkert en 7-8 km under eftermiddagen.
De hade verkligen fullt upp att ta sig runt och heja på oss.


Det är en så underbar känsla att se mål och då kommer plötsligt orken
tillbaka så att spurten in i mål går riktigt fort.


Målet!!

Underbara medalj!



Jag och mannen, glada, trötta men nöjda med loppet.

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a



DU är värsta COOLA SNYGGA BRUDEN!





Heil Anna!



Puss, V

2008-09-28 @ 20:16:12
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Anonym

V: Underbara du...tack! Det var enormt skönt att springa in på upploppet och veta att jag klarat det. Den känslan är värd all smärta idag!

2008-09-28 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0