Yo!!

Tror inte att jag skulle trivas som superkänd rappare,
modell Timbaland och gossarna.
FÖR stora bilar och FÖR mycket bling vekar vara deras melodi.

Den här veckan har vi haft ett riktigt monster till bil hemma.
Jag har känt på lite hur en megarappare måste känna sig.
Lite grann i alla fall.
Ett vardagsrum på hjul har vi haft, minst sagt.
Jag gillar I N T E att åka omkring i vardagsrum!
De är svajjiga, jag sitter för högt upp och känns bara FÖR mycket av allt.
En Dodge Nitro,  många mäns våta dröm.
Dock inte min mans....eller min.

Svåra att parkera på trånga rutor eller garage är de också.
Hur mycket de slukar i soppa ska vi inte tala högt om.....jag blir mörkrädd!
Tacka vet jag min fransos!
(Fast den är ju lite snygg ;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0