Annisen don´t like....

OKI!
Jag måste bara få vräka ur mig lite nu...
När människor fösöker ge mig dåligt samvete genom att
berätta hur duktiga "alla" andra varit på att höra av sig eller
komma på besök, ja då blir jag lite trött.
Vad tusan, både jag och mannen
har slitit med stugan halva våren och hela sommaren,
och dessutom har vi tränat inför och genomfört Vättrenrundan
och Vansbrosimmet, skaffat en underbar vovve som behöver sin tid,
är föräldar till två ungdommar vars hormoner sprutar, vi jobbar heltid,
har en tvättstuga som svämmar över, en gräsmatta som aldrig är välklippt
och en stor häck som växer så det knakar.
I`m so f_cking sorry att jag inte hinner med att ringa eller hälsa på,
men det är faktiskt också så att det krävs två för att dansa tango!!!
Det finns inga baktankar som gör att jag medvetet struntar i dig,
och det råkar faktiskt vara så att mitt umgänge med mina vänner varit nästan
obefintligt det senaste halvåret, om det nu skulle vara någon tröst för dig.
Inte för att jag behöver förklara mig,
men i alla fall....
Over and out!


Kommentarer
Postat av: catarina

Jag tycker inte din häck är stor!!! (Fniss!)

2009-08-20 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0