Inside...

Magkatarren är här, igen...
Tur att det finns Inside brus på apoteket.
Min räddare i nöden just nu....
Har känt att det har vait på G under en tid nu,
men igår och imorse gick det inte att förtränga längre.
Suget, smärtan och illamåendet....
Att jag borde "ta tag" i det och gå till lärkaren vet jag redan,
men jag orkar inte just nu.
Vad kan han göa förutom att skriva ut lite stakare medicin?
Knappast löser han stressen på jobbet, mina funderingar över livet
allt vardagstjafs med de mogna ungdommarna här hemma (obs ironi),
knappast stryker han min tvätt och städar mina toaletter.
Nä....
Min vän Inside hjälper fortare och effektivare
och nu gäller det bara att ta det lite lugnare med kaffet så är allt
snart back to normal igen.


Kommentarer
Postat av: edel jansson

Jag vet hur det kjäns!!Min mage som har krånglat gjennom så många år..För ca 6 mnd sedan fick jag ett råd från en med samma problem!!!Köp Aleo Vera Juice ,ta 2 matskedar 2 gånger dagligen innan måltid.Jag har gjort det ,och har inte varit så bra i magen på åretal.

2009-08-24 @ 10:20:04
Postat av: Dandarache

Tråkigt att du har ont i magen. Du får vara försiktig med kaffet i fortsättningen - det kan ju bli en del.

2009-08-24 @ 12:53:46
URL: http://dandarache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0