The Producers

I helgen var jag i Göteborg och såg musikalen The Producers
som går på Lorensbergsteatern i Göteborg,
eller snarare gick, eftersom det var säsongens sista föreställning vi såg.
Den var riktigt, riktigt underhållande!
Tydligen ska den spelas till våren igen,
men då kommer inte Pernilla Wahlgren att göra rollen som Ulla,
och det är syn eftersom hon var toppenbra!

Lördagen avslutades med skumpa och god mat på
restaurang Fond som ligger på Götaplatsen,
ett stenkast från hotellet vi oftast bor på när vi är i Göteborg - Park Aveny.
Där kan man roa sig med kändisspotting av högsta klass,
om man nu gillar sådant!

Efter att ha ätit en sen frulle och strosat runt ett par timmar på stan
satte Lagunan av mot Västerås igen.
Sammanfattningsvis har jag haft en underbar helg!
Tack för det Lenin!

Kommentarer
Postat av: Lenin

TACK SJÄLV! Det var verkligen en toppenhelg! Känns som om det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde de här dagarna. Ni är underbara! Massor med Kramar!

2009-12-16 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0