Czech Airlines

Czech Airlines kärra mellan Stockholm och Prag var kanske inte
det nyaste eller fräschaste planer jag åkt med, kan jag lugnt påstå,
men ändå helt OK.
Jobbigast i början var den skumma lukten.
Mannen tyckte det luktade skum fisk,
medan jag lutade mer åt gammal offentlig toalett.

Fullen och kaffet var dock helt OK.

Att flyg är helt OK nu. ..
Tidigare va jag grymt flygrädd, men det är i stort sett över idag.
Start och landning är fortfarande lite jobbiga, men hanterbara.


När vi väl landat fick vi vänts en bra stund då de inte fick fram trappan
så vi kunde komma ut.
Flygplatsen var riktig fräsch men ganska liten och otroligt tom på folk.
Att få väskona gick ruggigt fort, men det hängde
säkerligen ihop med att vi suttit på planet en bra stund,
medan de hunnit lasta ut allt bagage,
Taxi gick också smidigt att få.
Sammanfattat har resan gått smidigt men haft en skum odör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0