Du

Vad vill jag säga dig, egentligen?
Att du är betydelsefull,
för mig och för så många andra.
Att det är hjärtat som är viktigast,
inte fasaden.
Är inte hjärtat lyckligt, ja då spelar det ingen roll
hur snygg fasaden än är.
Se dig omkring....
Runt om dig finns vi.
Vänner, beredda att ta hand om dig ifall du faller.
Lindra smärtan.....
Men älsklingen, du är starkare än du tror,
om du nu någonsin tvivlat, alltså.

Mig kan du alltid räkna med.
Jag kommer inte att fördömma eller baktala.
Trots allt har vi bara ett liv.
Det här!!
Endast jag är ansvarig för vad som händer i mitt liv.
Jag har makten!
Hur stort det än låter är det så.
Jag kan välja att se mig som ett offer,
eller göra mig till "head in charge".
Maktlös....så fan heller!

Och Du....det är inte du heller.

Kärlek....forever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0