Glitter och glamour

UPDATE: Inlägget skrevs innan nyårsfirandet, men publicerades efter....solly ;-)

Nyårsafton väntar runt hörnet.
Kvällen ska firas i goda vänners lag.
Innan dess ska jag ha skrivit klart mina tankar för
det kommande året här i bloggen.

I dag köpte jag det viktigaste inför nyårsfesten...
Svarta strumpbyxor!
(och skumpa)
Vad skulle vi kvinnor göra utan detta undernas under till plagg?
Många kinnor föedrar Stay Up, men jag gillar inte dem alls.
Tackar vet jag ett par rediga strumpisar som går till armhålorna.
NOT!
Mannen tycker att jag alltid ser så rolig ut när jag sätter på
mig mina strumpisar.
Det blir liksom automatiskt en liten "dans"
där jag spretar runt med benen för att de ska sitta snyggt.
Är det bara jag som gör så?

Nu ska jag bara fundera ut vad jag ska ha på mig.
Snyggt och festligt är det som gäller för kvällen.
Vädinnan är alltid toppensnygg, så här gäller det att
tänka till ;-).

Jag har lovat dottern att locka hennes hår,
precis som jag gjorde när hon hade dans/teateravslutning,
Själv har jag inte en susning vad jag ska göra med håret...
Kanske en lockig Annis för omväxling skull?
Make Up:n blir nog sotade ögon....
Shit vad ytligt det låter, precis som det är detta som upptar
det mesta av min tid just nu...
Så är det självfallet INTE!

Underbart roligt ska det i alla fall bli...
Vi har knappt hunnit träffa värdparet sedan vi var i Frankrike i sommras
och det samma gäller de andra gästerna.

Min höst har verkligen varit ett vakum när det gäller socialt umgänge,
Tur att december har förbättrat statiken avsevärt på den fronten.
Nästa år vill jag verkligen ha mer balans på det planet...
Balans är mitt nya ledord för 2009!

Kommentarer
Postat av: Vaknade med kostymen på

Det var riktigt fina groggar vi blandade i vaserna, riktigt fina. puh

2009-01-03 @ 15:25:33
URL: http://dandarache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0