I väntan på att få boarda

OK...trött är en underdift.
En två timmars powernap blev det innan det
var dags att kliv upp och åka iväg till Arlanda.
Vi är tämligen resvana, jag och mannen,
men hamnar ändå alltid i samma situation.
Står där mitt i natten och håller på att packa
och stryka kläder.
Nu gällde det att förbereda allt för mammsen
så hon har koll på barnens vecka och allt
som kan vara viktigt.

Snorhalt på vägen men tafiken var lugn.
Incheckningen gick bra och den sura
personalen i säkerhetskollen släptd igenom mig.
Nu ropr de ut att det är dags att gå ombord.
Jag hopas på en lung flygnning och att
de bjuder på kaffe och en macka.

See you in Prauge!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig resa!! Ha så mysigt och njut av Prag och varandra i tvåsamheten! Kram

2009-01-06 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0