Klart!

Båda platserna är grejade och jag är taggad som tusan.
Håller på att försöka fixa så vi kan åka upp med en buss
på lördagen där övernattning även ingår.
Om man nu kan kalla det övernattning när det är väckning och
frulle klockan 3.00 på morgonkvisten....eller natten.
Tusan vad jag längtar att få ta mig igenom dessa 9 mil.
Kämpa ska jag och arg kommer jag säkerligen att
bli på vägen, troligen redan i första backen, men det
kommer det att vara värt.

När jag passerar målet kommer jag att gråta,
av glädje, endorfiner och trötthet, det vet jag.
Känslan på att springa in på målområdet
på Lidingöloppet var underbar, och för mig är
Vasaloppet en mycket större utmaning, så
känslan vid målgång borde vara större.
Well, jag hoppas snart få veta svaret...
om 28 dagar, för att vara exakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0