Taggad

Attans vad jag känner mig taggad för att åka Vasaloppet eller Öppet spår.
Satt och tittade på en teknikdvd på förmiddagen.
Varför ser det SÅ äckligt lätt ut när andra åker?
I och för sig var det skidlandslaget som körde på filmen,
men i alla fall ;-).
Ett teknikläger vore inte fel, men det är så rackarns dyrt att åka på
och jag har en månad i Thailand att tänka på och spara till.
I brist på proffshjälp får jag alltså titta på dvd:n och åka 8 mil
för att hitta snö att träna på.
För ta mig igenom de 9 milen ska jag, om det så ska ta mig hela dagen,
eller i alla fall tills målet i Mora stänger.
Fokus och jävlaranamma, det är det som krävs!!
Lite ilska brukar ochså fungera bra för mig.
Fråga mannen, han vet!
Det är ett under att snön inte smälte runt mig i första backen
förra året, för då var jag riktigt arg. Tvärilsk!!

Kommentarer
Postat av: Landkrabba

Jag vågade inte skratta även fast jag gjorde det eftersom att det skulle ha gjort dig ännu mer förbannad. :-)



Du kommer att ta dig runt i Vasaloppet i år; det är jag säker på. Vi måste bara se till att harva på i Avesta-spåret så att vi får in tekniken.

2009-01-18 @ 22:41:07
URL: http://dandarache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0