Utrensning

Ett nytt år kan inledas på många sätt.
För min del startade jag mitt nya år med att vid lunchtid
började må super illa med tillhörand magont och kräkningar.
Det enda lilla problemet var att Annisen inte hade speciellt
mycket att kräkas, vilket magen struntade fullständigt i.
Så...fram tills åttatiden på kvällen låg jag i ömsom krampartade
anfall och kräktes galla och ömsom halvt avtuppad av smärta.
Vi niotiden lyckades jag få behålla lite coca-cola och det började vända.
Shit, vilken otrevlig början på det nya året.
Jag trodde ett tag att jag höll på att dö, så ont hade jag!
Nu är jag mycket bättre, men abslut inte i toppform.
Magen vill ha mat, men samtidigt är den orolig..
Havregrynsgröt och äppelmos fungare, likaså te och vatten
Problemet är kaffe...I want it so bad!
Well, med den här starten kan året inte annat än bli bättre.
Mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0