60 frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år?
Då är det fest...40 års kalas!
2. Vem var den sista du träffade?
Barnen
3. Hur lång är du?
159,5 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?
Öh....inte vad den heter men det var en film med Nicolas Cage,
en skum film om jordens undergång typ...Såg den i Bangkok.
5. Vem ringde du senast?
Hunken Dan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Ring mig.....till sonen!
7. Vad är dagens planer?
Jobbet, ett möte, skjutsa sonen till flickvännen....
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, alltid!!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda sedan forever...men sedan omgifta med andra.
10. När såg du senast din mamma?
I söndags
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du idag?
Strax efter klockan 6...
13. Har du någon gång hittat en katt?
Hittat? Nä....men jag springer på katter titt som tätt.
 Brukar man hitta katter?
14. Vilken är din favoritplats?
Måste jag säga en?
Jag älskar stugan i Sälen och stranden på Koh Lanta,
men trivs nästan övarallt annars också (sängen kanske).
15. Vilken plats föredrar du minst?
Utedass
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Bor kvar i Västerås men är mycket i stugan och så reser vi en hel del.
17. Vad skrämde dig som barn?
Eldsvådor
18. Vem fick dig att skratta senast?
Cleo, vår hundvalp.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
 :-) Absolut inte!
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Jag har två bärbara,
men det finns även några stationära "burkar" i huset, men de används av andra.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast i trosor men nakenfis ibland.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Vi har fem kuddar i sängen, men jag använder bara en.
23. Hur många landskap har du bott i?
Två.....Västmanland och Dalarna
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Japp...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor, jag älskar skor...eller barfota
26. Är du social?
Oh ja,men jag behöver även få vara ensam.
Kanske är det därför jag håller på med klassikerloppen,
för där är jag ensam under många, timmar....
27. Vilken är din favoritglass?
Ben&Jerry´s Chunky Monkey
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Först en del tråkiga, vuxna saker som lösa in lån,
men även boka lite resor och köpa en snöskoter.
29. Tycker du om kinamat?
Alltså, thaimat gillar jag jättemycket, men inte det vi kallar kinamat typ biff med bambuskott och frysta ärtor.
31. Vad dricker du till frukost?
KAFFE... och ibland apelsinjuice!!
32. Sover du på någon särskild sida?
Jag sover oftast på mage eller i fotänden!
33. Kan du spela poker?
Long time ago....
34. Tycker du om att mysa?
Ja, vad som nu menas med det...
35. Är du en beroendemänniska?
Ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
 Nix
37. Vill du ha barn?
Absolut INTE fler än de två jag har!!!
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, skoltyska och några franska fraser.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, när dottern valde att födas hemma.
40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet, alla gånger!
Jag älskar att dyka och vara under ytan och uppleva allt som finns där under.
När jag dyker känner jag ett enormt lugn och kopplar bort allt annat.
41. Vad spenderar du helst pengar på?
 Hm...upplevelser och då menar jag allt från startplatser i Vätternrundan till resor
och saker som gör upplevelserna bättre, typ bra cyklar, skidor mm.
42. Äger du dyra smycken?
Nej, men fina!
43. Har du någon gång testat narkotika?
Aldrig!!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En bit bröd från lunchen.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj...Jag tycker mina vänner är roliga att umgås med, men roligast...?
46. Välj ett ärr på din kropp?
Det på smalbenet som jag fick när jag var liten och åkte skridskor.
47. Vad har du för ringsignal?
Nokia standardsignal
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Ja då!
49. Flirtar du mycket?
Nä, inte så mycket, tyvärr...eller gör jag?
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
När jag precis cyklat i mål efter Vätternrundan.
51. Kan du byta olja på bilen?
Kan jag väl om jag måste.
52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej!
53. Vilken var den senaste bok du läste?
Tre sekunder av Roslund och Hellström
54. Läser du dagstidningen?
Ögnar igenom VLT på morgonen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej...
56. Dansar du i bilen?
Öh...nej det tillhör inte vanligheterna
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rockklassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Anteckningar från ett jobbrelaterat besök.
59. När var du i kyrkan senast?
När dottern hade skolavslutning i juni.
60. Vilka personer utmanar du?
De som orkar....

Kommentarer
Postat av: Katti

Kul grej, men jag orkar inte utmana...

2009-07-09 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0