En Svensk Klassiker

Jag är nu klar med min första Svenska Klassiker.
Gissa om det känns bra!!
För bara något år sedan hade jag ALDRIG trott att jag
skulle kunna genomföra detta,
men det har jag nu gjort och det har varit så
oerhört roligt under resans gång.
Absolut roligast har det varit att cykla Vätternrundan,
sedan kommer nog Vasaloppet och Lidingöloppet
på delad andraplats.
Simningen kommer sist, så är det bara!
Jobbigast fysikt är Lidingöloppet tätt följt av Vasaloppet.
Det är ruggigt tungt med alla backar den sista milens löpning,
men det är roligt!
Många tycker att Vätternrundan är absolut tyngst,
men jag håller inte med där,
men det beror nog på att jag fullkomligt älskar min cykel.
Nu har jag bara 24 rundor kvar...minst.
Jag och mannen har nämligen satt upp 25 Klassiker som mål....
Han gjorde klart sin tredje idag.
Bra jobbat Dan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

STORT GRATTIS!!!Äntligen kan jag slippa mina tummar som jag holdt hela dagen.NI ÄR SUPERDUKTIGA!!!!!!!!!!!Kram//Svärmor

2009-07-12 @ 22:04:54
Postat av: Jag

Du är grym och nu är det bara "24 left to go". Dags att ta fram löpardojjorna! Vi kanske skulle ta en liten löprunda ner till Transtrand i helgen?

2009-07-13 @ 09:41:27
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Lenin

Grattis grattis grattis!!!! Du är helt fantastiskt duktig Anna! Nu måste vi fira! Massa Kramisar / Lena

2009-07-13 @ 19:03:32
Postat av: Annisen

Svärmor: TACK!! Skönt att veta att du finns och hejar på både mig och Dan.



Dan: Why not?



Lenin: TACK! Ja, vi måste fira..och framförallt måste vi ses. I miss you, big time!! KRAM!!

2009-07-13 @ 23:47:14
URL: http://lillaannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0