Bilder från Vätternrundan 2008

Här kommer lite bilder från Vätternrundan 2009!
DSC01359
Jag står och väntar på att min startgrupp ska få ge sig iväg.
23.30 gick starten och det passar mig utmärkt att cykla
på natten.


En orehört glad och lycklig Annis!


Här har jag precis fått min efterlängtade medalj som har kostat mig
många timmar på sadel och massor av svett, men det var det värt!


Efter målgång får man en, enligt mig, ganska äcklig pastasallad och så
den obligatorikska lättölen, som smakar helt underbart :-)


Mannen och hans grupp körde på 10.22!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Riktigt coolt och strongt jobbat. Grattis tjejen, vilken klassiker! Kramar sanna

2009-06-14 @ 10:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0