On my way...

Sitter nu på Arlanda och har precis ätit en god gulschsoppa.
Kändes som det passade inför nästan 4 veckor med thaimat.
Fortfarande är det en skum känsla...
Jag och barnen är här, men mannen saknas.
Vi är inte kompletta, typ...
Det var lite jobbigt att åka iväg utan honom i morse
och visst trillade en tår när flygbussen körde iväg,
men nio dagar går fort och snart sitter vi tillsammans
i planet påväg mot Chiang Mai
Nu lämnar vi  regn och snöslask och siktar mot
35 graders värme istället, vilket passar mig utmärkt!
Jag hatar att frysa!!

Allt har hittills gått smidigt och gällande packningen blev det
bara en stor resväska som vi checkades in och
den landade på ynka 24 kg.
Inte alls illa med tanke på att vi får ha totalt 90 kg med oss,
men vis av erfarenheter brukar vi alltid komma hem tyngre än när vi åkte.
Sist fick vi köpa extra väskor i Bangkok, men så dålig som kronan
är nu lär vi inte alls shoppa lika mycket den här gången.

Snart är det dags att boarda planet och jag hoppas att ni som
följer med på min resa via bloggen tar er tid att kommentera
inläggen ibland, för det är så roligt att läsa och få feedback.

Stor kram och vi ses i Thailand!!

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag känner mig tom och saknar er redan - hoppas att tiden går fort.

2009-03-04 @ 13:20:05
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Lenin

Kommer att sakna er jättemycket! Längtar själv något helt galet efter lite solstrålar och värme, så NJUT åt mig också! Ta hand om er och ha en fantastisk resa! KRAMISAR!!!

2009-03-04 @ 15:37:11
Postat av: Maria på jobbet

Hej Anna

Hoppas att resan gick bra och att er semester blir underbar. Nu på em. ringde jag din man och bokade stugan! Det ska bli jättekul. Det ska också bli kul att "följa med dig" på semestern här i soffan! Kram Maria

2009-03-04 @ 18:05:45
Postat av: Catarina

Hej på er! Jag ska minsann hålla koll på er! Sitter i köket och tittar ut och försöker komma på om det inte finns något mysigt med snöslask och regn men nja! Ska idag med Gry till frisifören ett av hennes absolut högsta nöjen! Klippning (mammas val) och hårfärgning (Sandra och Grys val. Hon har funderat hela gårdagskvällen vilka färger Sandra kan tänkas ha att välja mellan! Förmodligen lär hon se ut som ett mycket nöjt stopljus när vi går därifrån! Kramar Catta

2009-03-05 @ 11:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0