Huskurer

SK_T!!!
Igår hade jag en toppentrevlig kväll hemma hos Tessan
tillsammans med ett gäng andra goa tjejer.
Vi åt en god sallad och satt och pratade i ett par timmar
om allt från Facebook och bloggar till husbygge och alla dilemman
kring hur man väljer och vrakar bland alla husleverantörer.
Riktigt NICE!!
Det som inte riktigt kändes lika nice var att jag började känna av
halsont + alla andra fina förkyldningssymtom.
Dottern är också hemma från skolan idag av samma anledning
och det är väl knappast konstigt att vi mår som vi gör eftersom mannen
fått lov att jobba hemifrån under början av veckan då han ansågs vara
en santär olägenhet och jobbakompisarna inte ville ha honom sitta och
hosta och snora bredvid sig.
Nu är han bättre, men han har smittat av sig på oss...
Ja, det är väl bara att gilla läget och göra det bästa ut av situationen.
För min del innebär det att inta extrema mängder av ingefärste som
jag har köpt i Thailand, satsumas och ett antal koppar dubbel espresso.
Kombon kanske låter skum, men den passar mig....
Dottern kör på den klassiska stilen,
ett varmt bad och gameboy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0