Kompisar

Vänner är underbart!
Hur jag skulle klara mig utan mina fina vänner,
ja det vet jag faktiskt inte.
Vissa träffar jag oftare än andra,
vissa har jag inte sett på LÅNG tid,
men de har ändå en plats i mitt hjärta.
Vänskap går inte att mäta och rangordna,
och bästissystemet som praktiserades när jag var liten
känns tack och lov helt passe nu när jag börjar bli lite "till åren".
Gud vad skönt!!!
Tack alla ni fina som finns där ute
för att ni är just de fina, underbara personer ni är.
Ni är betydelsefulla!!

Appropå vänner....
Igår träffade Cleo en Jack Russelkille som är två veckor
äldre än henne och attans vad de lekte.
Det är helt otroligt vilken enegi de har och hur de far runt.
Att de hade roligt gick inte att ta miste på,
och eftersom han bor i närheten kommer de med största sannorlikhet
att träffas många gånger framöver.
Det finns även en till JR kille här i närheten
och han ska vara med på samma kantarellsökningskurs som Cleo
och de har också haft jätteroligt när de har träffats
så det blir också toppen.
Hundkompisar är också kompisar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0