Bilder...


Här är vi påväg ut med TaiFun för en snorkelkryssning ibland de
52 öarna som finns runt Koh Chang.


Första stoppet för lite relaxing på beachen blev på Koh Wai,
en mysig ö som är ganska liten och som har en fin strand.


Hunken i vattenbrynet.


Mr Universe 2010?


Maten ombord var fantastiskt god och så fint dekorerad med
blommor och örter.


Annisen som packåsna påväg tillbaka till båten.


Jag älskar så mycket med det här landet, den fuktiga värmen, maten,
männikorna och framförallt den softa känslan. Jag kan offra mycket
för att få våra veckor här!


Mr Jättesyrsa ville också åka båt och satt brevid oss under resan.




Kommentarer
Postat av: Christina Bylander

Så härligt ni ser ut att ha det. Gissa vart jag skulle vilja vara (inte på Tunbytorp i Västerås).

Kram från mor/mormor/svärmor

2010-04-12 @ 13:53:45
Postat av: SVÄRMOR

Jag känner som dig Christina,,knapt en vecka hemma och längtar redan.Hoppas å få träffa är i Thailand nogon gång.Vi hade det så underbart skönt,och dagarna med Anna Dan och barnen var dom bästa jag haft på länge.

2010-04-12 @ 18:26:01
Postat av: Carina Bosch

Jag tycker att det verkar jobbigt att vara i solen, bada och dricka drinkar ur ananas.

Tacka vet jag vanlig vardag och fiskpinnar.



Se till att vara med nästa påsk på längdfärd till Hemfjällsstugan, det var supermysigt och soligt. Alice åkte hela vägen hem!



Kram familjen Bosch

2010-04-12 @ 23:21:38
URL: http://www.hemfjallstangen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0