Hemma

Vi är hemma och mår efter omständigheterna bra.
Jag ska skriva om hur vi tillslut tog oss hem lite senare,
men först måste jag samla ihop tankarna
och komma i fas med allt praktiskt
som räkningar, hus, jobb och såklart ta tag i ersättningsfrågan.

Sedan vill jag lägga den här historien bakom mig
och börja tänka på den underbara semester
som vi faktiskt också hade,
även om slutet blev lite annorlunda.

Nu väntar en skön helg i Sälen med familjen.
Vi skulle ha firat med ett gäng goa vänner,
men eftersom vi blev så försenade är vi tvungna
att åka och titta till stugorna eftersom det framöver
kommer att bli fullt upp på hemmaplan med flytten.
Det känns dock helt OK,
även om det såklart hade varit så roligt att få umgås
en helkväll tillsammans, men det kommer fler tillfällen
snart så....

Ha en härlig Valborgshelg!!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Kära Anna,Dan Christopher och Linnea



Så skönt det er över.Och snart bearbetat och borta.

Hoppas ni får det underbart i stugan.

Önskar er en riktig Skön helg.

Stor Kram från oss

2010-04-30 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0