I´m back

Jaha, då var jag tillbaka efter 1,5 månads blogguppehåll.
Det har faktiskt varit riktigt skönt,
även om jag många gånger har saknat stunderna framför tangentbordet
och framförallt glädjen av att få kommentarer på det jag redan har skrivit.
Jul och nyårshelgen innebar ett tre veckor långt avbrott i vardagen
för mig och hela familjen och vi spenderade i stort sett all den tiden
uppe i stugan i Sälen.
Det blev en hel del skidåkning på både längden och tvären,
sköna slappa stunder, varma bastubad, god mat och avkoppling.

Nu rullar livet på nästan som förrut,
förutom att jag fått en ny livskamrat och dessutom är påväg att byta boende.....

Nä, mannen i mitt liv är fortfarande kvar och högt älskad,
men jag har upptäckt ett teknikens under
som jag numera inte kan leva utan,
nämligen min iPhone 3GS!!!

Och ja, vi kommer under våren att flytta och bli riktiga cityråttor!
Det är ett beslut som hela familjen känner är rätt
och det kommer att bli toppen,
för även om vi alla älskar vårt hus, området och våra grannar
har vår livssituatíon ändrats de senaste  åtta åren och våra behov
ser helt annolunda ut nu.
Mannen pendlar till El Stockholmo, kidsen går i skolan i stan,
jag jobbar där och har dessutom huvdansvaret för allas vår Cleo.
Helgerna tillbringar vi nästan undantagslöst i Sälen eller någon annanstans...
Toppen kommer det att bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0