Lägenheten

Här kommer några bilder från lägenheten.


I det här huset, högst upp på våning 6 och 7 kommer jag och resten
av familjen att husera från och med i maj.


Sommarutsikt från terassen högst upp.
Här finns gott om plats för både matbord och solstolar
så jag kan aldrig tänka mig att jag kommer att sakna vår altan
som vi har i huset.
Gräsmattan är jag helt  tvärsäker på att jag inte kommer
att sakna, mossan likaså!


Sommarbild från balkogen som har utsikt åt andra hållet,
in mot hamnen och stan.


Jag gillar att balkongen är stor och inglasad och att den har
spotlights i taket. Här kommer jag att trivas!


Köket har väldigt öppen planlösning och påminner i upplägget lite
om hur vi har det nu. Jag har blivit beroende av min köksö,
och vi ska göra en liknande lösning här.


Hallen, som inte alls är så smal som det verkar här på bilden
utan faktiskt ganska rymlig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nice! Ser ut som ett riktigt toppenläge. Hoppas på inbjudan till terassen i sommar. ;)

2010-02-12 @ 07:00:35
Postat av: Katti

Den ser helt underbar ut. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivs som "fisken i vattnet"!!!

2010-02-12 @ 08:01:15
Postat av: V

Toppen! Vad härligt!

2010-02-15 @ 00:19:30
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Edel Jansson

Grattis!!Detta blir nog bra för är.Har varit inne i dom husen på 60 år,s kalas.Det jag tyckte mycket om var den felles uteplatsen med Otroligt mycket Lavendel överallt.

Nu är våra biljetter till Thailand köpt.Vi åker den 15 mars och stannar 3 veckor.Ser fram emot att ni kommer å hälsar på.Då skall vi åka till The Forest Resturang !!Som du kommer å ÄLska ANNA!!Kram://

2010-02-16 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0