Teknisk misär

Just nu befinner jag mig i ett totalt tekniskt kaos.
Hela min infrastruktur är raserad, slaget i spillor
och att jag överhuvudtaget fungerar är ett under.
Min kära iPhone är som bekant på lagning
och i den hade jag halva mitt liv,
kalender, telefonnummer och mailadresser,
ja you name it!
Innan den lämnades in synkade jag den med Outlook i min dator,
just för att jag ändå skulle ha tillgång till allt detta,
om ändå i en inte lika smidig form.
Det är ju jättebra,
om nu datorn finns tillgänglig det vill säga.....
Just nu befinner sig min lilla fina, vita dator i Sälen.
Vad gör den där kanske någon undrar
och svaret är INTE F_N vet jag!!!
Som grädden på moset har min lånetelefon försvunnit
och ligger troligen överkörd eller överskottad i en snödriva
på Coop Forums parkering.
Hurra!!!
Total fuck up för Annisen alltså!
Om ni vill mig något den närmaste tiden kan vi skicka röksignaler...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, tänk hur det kan bli... Lycka till med visning ikväll hälsar edlings via digitala röksignaler ;-). Kram!

2010-02-25 @ 10:56:55
Postat av: Malin

Stackars Annisen. Det är ett hårt liv. Jag undrar nu hur man överlevde utan iPhone och minidator. Så blir ju inte några bloggar skrivna, inga foton tagna, ingenting går ju att åstadkomma.



Var budapestrullen god igår?



Lycka till på Visningen så kanske vi/jag dyker förbi och hämtar upp dig för en prommis ikväll!

2010-02-25 @ 12:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0