Klumpar och Thailand

Klumpen är borta nu och det verkar som att
allt är precis som vanligt.
Det är otroligt skönt,
för hur det än är finns det vissa saker som är
väldigt viktiga, ja livsviktiga för mig
och relationen med mina vänner hör dit.
Underbart!

Igår surrade jag en stund med vänner som nyss är hemkomna från
det varma, sköna, röriga och alldeles underbara landet långt i öst.
Thailand är det jag syftar på förstås,
men det har ni väl redan räknat ut.
Om sisådär tre veckor lyfter vi och det känns helt abstrakt.
Ingenting är planerat så det är med andra ord
precis som vanligt vilket betyder att det kommer att bli kanonbra.
Just nu består min största ångest i att besluta ifall vi ska
strunta i att åka till Koh Lanta eller om vi följer de invanda mönstret
och åker dit trots att vi tänkt låta bli.

Vännerna har varit i trakterna kring där svärmors hus ligger
och eftersom hon är kvar där några dagar då vi är i landet
vore det kanske dumt att låta bli att besöka henne.
De hade också varit på Koh Chang dit vi också tänkt åka denna gång
och de var jättenöjda med den ön.
Jag känner att ett besök hemma i Norrgården är ett måste
så jag kan pumpa dem på detaljer!
Attans, snart sitter ja med tårna i sanden!
Shit vad härligt!

Kommentarer
Postat av: Elefanten

Vi har väll en 500 bilder...

2010-03-10 @ 10:15:54
Postat av: Katti

Du är varmt välkommen! Jag fätter på en stor potta kaffe!

2010-03-11 @ 07:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0